کتابخانه عمومی ن والقلم شاهین دژ

کتابخانه عمومی ن والقلم شاهین دژ

هرروزیک نکته بیاموزیم
کتابخانه عمومی ن والقلم شاهین دژ

کتابخانه عمومی ن والقلم شاهین دژ

هرروزیک نکته بیاموزیم

لیلی نام تمام دختران زمین است

"لیلی گفت:امانتی ات زیادی داغ است. زیادی تند است

خاکستر لیلی هم می سوزد، امانتی ات را پس می گیری؟


خداگفت:خاکسترت را دوست دارم، خاکسترت را پس می گیرم.

لیلی گفت:کاش مادر می شدم ، مجنون بچه اش را بغل می کرد.


خداگفت:مادری بهانه عشق است. بهانه سوختن: توبی بهانه عاشقی، تو بی بهانه می سوزی

لیلی گفت: دلم زندگی می خواهد، ساده، بی تاب، بی تب.


خداگفت: اما من تب وتابم، بی من می میری....

لیلی گفت: پایان قصه ام زیادی غم انگیز است، مرگ من، مرگ مجنون، پایان قصه ام راعوض می کنی؟



خداگفت:پایان قصه ات اشک است، اشک دریاست: دریا تشنگی است ومن تشنگی ام،

تشنگی وآب . 

پایانی از این قشنگتر بلدی؟"



فصل" لیلی تشنه تر شد"

کتاب:لیلی نام تمام دختران زمین است

نوشته :عرفان آهار نظری


درباره نویسنده:عرفان آهار نظری متولد 1353 درتهران.دارای دکترای ادبیات فارسی.تاکنون کتابهایش جوایز بسیاری رانصیب خود کرده ازجمله جایزه :کتاب سال جمهوری اسلامی ایران-جایزه ادبی پروین اعتصامی- جایزه کتاب فصل ،جشنواره شعر فجرو...


دیگر آثار:

نامه های خط خطی

پیامبری از کنار خانه ما ردشد

درسینه ات نهنگی می تپد

جوانمرد نام دیگر تو

من هشتمین آن هفت نفرم




نظرات 1 + ارسال نظر
مداد کوچک دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 10:54

نظر آهاری . آهار نظری را دوست می دارمْ .


ممنون از یادآوری این کتابْ

زنده باشین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.