کتابخانه عمومی ن والقلم شاهین دژ

کتابخانه عمومی ن والقلم شاهین دژ

هرروزیک نکته بیاموزیم
کتابخانه عمومی ن والقلم شاهین دژ

کتابخانه عمومی ن والقلم شاهین دژ

هرروزیک نکته بیاموزیم

چه کتابی بخوانیم



اغلب ماکتابداران  بااین پرسش مواجهیم که "چه کتابی بخوانیم ؟"

وهر صاحبنظری بنابه سلیقه وعلاقه مطالعاتیش سیر مطالعاتی راپیشنهاد میدهد ، یکی ازتاریخ ویکی ادبیات و هنر وعلوم محض و...

اما وجه مشترک همه این سیرهای مطالعاتی وجود کتب ادبی وداستانی درهمه آنهاست که  شامل تاریخ واجتماعیات وهنر وعلوم و...غیره است

واینبار سیر مطالعاتی اززبان دکتر الهی قمشه ای که بسیاری ازکتب یا نایابند یابه زبان اصلی هستند وترجمه نشده اند امااغلب استخوان بندی  ادبیات جهان را شامل میشوند:

لطفا کلیک کنید و کلیک کنید ودوباره


نظرات 3 + ارسال نظر
منصوری نژاد شنبه 9 آبان 1394 ساعت 09:41 http://siminshahr-library.blogfa.com

سلام. عالی بود. دستتون درد نکنه

سلام سپاسگزارم

جاده یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 16:16

تبریک میگم بهتون
خیلی حوصله دارین

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مداد کوچک یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 13:08 http://medadekuchak.blogsky.com

از این کلیک ها خیلی راضی بودم
نامِ مولانا برایم همیشه تازگی دارد
ممنون بانو.
برایتان:
ترسیده ای؟

از که؟

از جهان؟

من جهانت

از گرسنگی؟

من گندمت

از بیابان؟

من بارانت

از زمان؟

من کودکیت

از سرنوشت؟

من هم از سرنوشت می ترسم...



محمدماغوط

نجمه حسینیان

عالی بود مچکرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.